با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت دولتی ایران و انجمن مدیریت رفتار سازمانی
مدیریت عمومی
نوع‌شناسی مدیریت دانش در حوزة تجاری‌سازی با رویکرد طیف‌سنجی

زیبا محمدزاده روشتی؛ علی بیرانوند؛ سعید چهره

دوره 7، شماره 1 (پیاپی 25) ، دی 1397، ، صفحه 153-164

https://doi.org/10.30473/ipom.2019.37249.3612

چکیده
  یکی از حوزه‌های پرکاربرد مدیریت دانش، تجاری‌سازی دانش است. این پژوهش با کمک فنون علم‌سنجی به شناسایی نوع آثار تأثیرگذار مدیریت دانش در حوزة تجاری‌سازی دانش پرداخته است. این پژوهش از نوع علم‌سنجی است. جامعة آماری پژوهش شامل آثار منتشر شده در حوزة تجاری‌سازی دانش از پایگاه وب‌او‌ساینس در محدودة زمانی 1900 -2015 است. با کمک نرم‌افزار ...  بیشتر